بوت‌کمپ ستاپ با هدف حمایت از ایده‌های تربیتی آموزشی برگزار ش

در نخستین بوت‌کمپ رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش، به برترین ایده‌ها با هدف حل مشکلات حوزه تربیت و آموزش، ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه پیش‌بذری تعلق گرفت.

در نخستین بوت‌کمپ رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش، به برترین ایده‌ها با هدف حل مشکلات حوزه تربیت و آموزش، ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه پیش‌بذری تعلق گرفت.

سیدحسام نوربخش، دبیر رویداد ملی ستاپ، با اعلام این خبر اظهار داشت: بوت‌کمپ ستاپ با هدف حمایت از ایده‌های تربیتی آموزشی و با مشارکت مراکز نوآوری و شتاپ دهنده‌های زیست بوم تعلیم و تربیت برگزار شد.

وی افزود، از محور‌های اصلی این رویداد استارتاپی، اعتبارسنجی ایده‌های آموزشی تربیتی، هدفگذاری، برنامه‌ریزی و تدوین نقشه‌راه، آموزش مهارت‌های کسب و کار، شبکه‌سازی و شکل‌گیری ارتباطات سازنده بود.

دبیر رویداد ملی ستاپ گفت، مراحل برگزاری بوت‌کمپ به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده بود تا پس از دریافت ایده‌ها و اتمام آموزش‌های اولیه، در مدت ۲ روز، برگزاری کارگاه، منتورینگ، تیم‌سازی و… زیر نظر رهیار‌ان انجام شود.

نوربخش افزود: در این رویداد تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور؛ اصفهان، قم، تبریز، همدان و… شرکت کرده‌ بودند و افرادی که شرایط حضور در بوت‌کمپ را نداشتند، به صورت مجازی ایده خود را ارائه نمودند.

دبیر رویداد ملی ستاپ در ادامه تصریح کرد، از بین ۳۵۰ طرح رسیده به دبیرخانه رویداد ستاپ، ۱۵۰ ایده دریافت شد که ۱۷ ایده مستعد حضور در بوت‌کمپ ستاپ شناخته شدند.

وی افزود: در پایان این بوت‌کمپ ضمن ارزیابی ایده‌‌های ارائه‌شده، ۶ ایده‌ برتر این حوزه از نگاه داوران موفق به دریافت ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه پیش‌‌بذری شدند.

گفتنی‌است بوت‌کمپ‌ها معمولاً دوره‌های آموزشی فشرده و کاملا مهارتی هستند که افراد با شرکت در آن‌ دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به صورت تخصصی به دست می‌آورند و سپس می‌توانند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

آخرین خبرها